FAQ



ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑ

Πώς να αναζητήσετε ένα προϊόν στο Bolf.gr το συντομότερο δυνατό;

Για αποτελεσματική αναζήτηση ενός προϊόντος στο κατάστημα Bolf.co.uk, εισαγάγετε το όνομα του προϊόντος στο παράθυρο με ένα μεγεθυντικό φακό στην επάνω δεξιά γωνία ή χρησιμοποιήστε το μενού στο επάνω μέρος της σελίδας. Αρχικά, επιλέξτε αν ενδιαφέρεστε για ανδρικά ή γυναικεία ρούχα και, στη συνέχεια, επιλέξτε μια κατηγορία προϊόντων.

Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;

Οι παραγγελίες στο κατάστημά μας μπορούν να τοποθετηθούν μέσω της ιστοσελίδας www.bolf.gr, μέσω τηλεφώνου ή e-mail. Αναλυτικές οδηγίες για online αγορές μπορείτε να βρείτε εδώ: Πώς να αγοράσετε; Σε περίπτωση προβλημάτων, επικοινωνήστε με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών, οι σύμβουλοί μας θα σας βοηθήσουν και θα σας συμβουλέψουν τηλεφωνικά ή μέσω e-mail.

Ποια δεδομένα είναι απαραίτητα κατά την παραγγελία;

Για να κάνετε μια παραγγελία μέσω του ιστότοπου, πρέπει πρώτα απ 'όλα να έχετε μια ενεργή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Επιπλέον, στη φόρμα αγοράς, πρέπει να δώσετε τα προσωπικά στοιχεία και τα στοιχεία επικοινωνίας που είναι απαραίτητα για την παραγγελία και την αποστολή: όνομα και επώνυμο, διεύθυνση αποστολής, αριθμός τηλεφώνου για τον ταχυμεταφορέα. Κατά την παραγγελία μέσω τηλεφώνου, δεν απαιτείται ηλεκτρονική διεύθυνση.

Ποια είναι η ώρα επεξεργασίας της παραγγελίας;

Ο χρόνος εκπλήρωσης της παραγγελίας εξαρτάται από τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής και τον μεταφορέα. Λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε εδώ: Χρόνος εκπλήρωσης παραγγελίας

Υπάρχει ελάχιστο ποσό παραγγελίας;

Όχι, μπορείτε να κάνετε μια αγορά για οποιοδήποτε ποσό.

Πώς θα ενημερωθώ για την παραγγελία;

Η επιβεβαίωση μιας σωστά τοποθετημένης παραγγελίας θα σταλεί με τη μορφή e-mail στην παρεχόμενη διεύθυνση e-mail. Τις περισσότερες φορές, η επιβεβαίωση αποστέλλεται αμέσως μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας, αλλά μερικές φορές πρέπει να την περιμένετε έως και αρκετά λεπτά. Εάν δεν βλέπετε την επιβεβαίωση στο ριζικό φάκελο αλληλογραφίας σας, ελέγξτε το φάκελο Ανεπιθύμητα ή ανεπιθύμητα.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Μπορείτε να πληρώσετε για αγορές στο Bolf.co.uk με διάφορους τρόπους. Η επιλογή του τρόπου πληρωμής πρέπει να γίνει στο τελικό στάδιο της τοποθέτησης της παραγγελίας. Προσφέρουμε: ηλεκτρονική μεταφορά (BLIK, PayU, PayU Pay Later), παραδοσιακή μεταφορά, πληρωμή με πιστωτική ή δωροκάρτα και πληρωμή σε μετρητά κατά την παράδοση. Λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε εδώ: Τρόποι πληρωμής

Θέλω να κάνω ένα δώρο στον αγαπημένο μου από το Bolf.gr, πώς μπορώ να παραγγείλω μια δωροκάρτα;

Μπορείτε να παραγγείλετε τη δωροκάρτα εδώ: Δωροκάρτα. Ωστόσο, οι οδηγίες για τον τρόπο χρήσης μιας δωροκάρτας μπορείτε να τις βρείτε εδώ: Πώς να χρησιμοποιήσετε μια δωροκάρτα

Είναι δυνατόν να συσκευάσετε τα παραγγελθέντα προϊόντα σε διακοσμητικό κουτί;

Ναι, μπορείτε να μας παραγγείλετε να συσκευάσουμε την αποστολή σας σε ένα κομψό κουτί που θα φαίνεται υπέροχο ως δώρο. Αυτή η επιλογή θα πρέπει να επιλεγεί στο τέλος της διαδικασίας αγορών. Αυτό περιγράφεται λεπτομερώς εδώ: Συσκευασία δώρου.


ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ

Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης εάν η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί;

Δυστυχώς, η παραγγελία που έχει αποσταλεί δεν είναι πλέον υπό τον έλεγχό μας και δεν μπορούμε να αλλάξουμε τη διεύθυνση παράδοσης. Εάν ενδιαφέρεστε πραγματικά για αυτό, επικοινωνήστε με τον πάροχό σας και προσπαθήστε να διαπραγματευτείτε μια αλλαγή διεύθυνσης μαζί του.

Είναι διαθέσιμα τα μεγέθη στο πρότυπο Bolf.co.uk; Πώς να επιλέξετε το μέγεθος;

Το κατάστημα Bolf.gr προσφέρει προϊόντα από πολλούς κατασκευαστές, επομένως τα μεγέθη των μεμονωμένων προϊόντων μπορεί να διαφέρουν. Για να βεβαιωθείτε ότι το μέγεθος έχει επιλεγεί σωστά, πριν από κάθε αγορά, ελέγξτε το μέγεθος στο ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥ που διατίθεται για κάθε προϊόν.

Τι πρέπει να κάνω εάν δεν έχω λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω e-mail;

Εάν το e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας δεν εμφανίστηκε αμέσως στο πλαίσιο e-mail σας, περιμένετε μερικά λεπτά και ελέγξτε τους φακέλους Spam ή / και Junk. Εάν δεν βρείτε e-mail εκεί, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών, όπου σίγουρα οι σύμβουλοί μας θα σας βοηθήσουν. Η επικοινωνία με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι διαθέσιμη εδώ: Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών

Πώς μπορώ να κάνω μια online πληρωμή;

Όλοι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων των online πληρωμών, μπορείτε να βρείτε εδώ: Τρόποι πληρωμής. Σας διαβεβαιώνουμε ότι οι online πληρωμές στο Bolf.pl υποστηρίζονται από εξουσιοδοτημένα και ασφαλή συστήματα: Klarna, PayU και PayPal.

Πόσα προϊόντα μπορώ να προσθέσω στο καλάθι μου;

Δεν υπάρχουν τέτοια όρια στο κατάστημα Bolf.co.uk. Γι 'αυτό δεν χρειάζεται να περιοριστείτε και μπορείτε να κάνετε πραγματικά μεγάλες αγορές μαζί μας! Επιπλέον, εάν η αξία των αγορών σας στο καλάθι υπερβαίνει τα 1.000,00 PLN, θα λάβετε επιπλέον έκπτωση 10% από εμάς. Αυτή η έκπτωση ισχύει μόνο μετά από προπληρωμή (δεν είναι δυνατή η πληρωμή με αντικαταβολή για αγορές άνω των 1000,00 PLN). Σας προσκαλούμε σε μια τρέλα για ψώνια!

Τι πρέπει να κάνω εάν ένα προϊόν στη λίστα επιθυμιών μου ή στο καλάθι μου έχει ήδη εξαντληθεί;

Εάν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, κάντε κλικ στο μέγεθος που θέλετε να παραγγείλετε. Θα εμφανιστεί ένα παράθυρο για να εισαγάγετε τη διεύθυνση e-mail σας, στο οποίο θα στείλουμε μια ειδοποίηση όταν είναι διαθέσιμο το μέγεθος. Πρέπει να θυμόμαστε ότι μια τέτοια ενέργεια δεν σημαίνει ότι το προϊόν είναι δεσμευμένο. Είναι μόνο πληροφορίες ότι το προϊόν είναι ξανά σε πώληση. Όλοι οι πελάτες που έχουν επιλέξει αυτήν την επιλογή θα λάβουν την ειδοποίηση και το προϊόν θα πωληθεί με βάση την "πρώτη προτεραιότητα, πρώτη εξυπηρέτηση".

Ποια είναι η κατάσταση της παραγγελίας μου και πότε θα την λάβω;

Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας στο Bolf.gr εδώ: Κατάσταση παραγγελίας

Είναι δυνατή η κράτηση ενός προϊόντος;

Δεν είναι δυνατόν.

Απέτυχα να πληρώσω για την παραγγελία. Τι να κάνετε για να ολοκληρώσετε την παραγγελία;

Εάν υπάρχει πρόβλημα με την online πληρωμή, επικοινωνήστε με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών, όπου οι σύμβουλοί μας θα σας συμβουλεύσουν τι να κάνετε. Μπορούν, μεταξύ άλλων, να στείλουν ξανά έναν σύνδεσμο πληρωμής ή να αλλάξουν τον τρόπο πληρωμής σε αντικαταβολή.

Μπορώ να αλλάξω τον τρόπο πληρωμής πριν την αποστολή της παραγγελίας;

Εάν τα εμπορεύματα δεν έχουν αποσταλεί ακόμα και η κατάσταση της παραγγελίας το επιτρέπει, στις περισσότερες περιπτώσεις είναι δυνατή η αλλαγή του τρόπου πληρωμής. Για το σκοπό αυτό, επικοινωνήστε με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών;

Το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ανοιχτό από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 8:00 έως τις 16:00. Οι σύμβουλοί μας περιμένουν τις ερωτήσεις σας. Μπορείτε να τα πιάσετε στο τηλέφωνο: τηλ: 68 888 03 33 ή στο κινητό: 735 475 475. Και επίσης μέσω e-mail: sklep@denley.pl


ΜΕΤΑ ΑΓΟΡΑ

Είναι δυνατόν να δοκιμάσετε ρούχα στο σημείο παραλαβής ή στον αγγελιαφόρο;

Δυστυχώς, αυτό δεν είναι δυνατό. Τα ρούχα πρέπει να μαζεύονται και στη συνέχεια να δοκιμάζονται ελεύθερα στο σπίτι. Εάν διαπιστωθεί ότι το ρούχο είναι ακατάλληλο, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 30 ημερών. Μπορείτε να μάθετε πώς να το κάνετε εδώ: Ανταλλαγές και επιστροφές.

Πώς επιστρέφω ή ανταλλάσσω;

Η διαδικασία επιστροφής και ανταλλαγής περιγράφεται λεπτομερώς εδώ: Ανταλλαγές και Επιστροφές

Σε ποια διεύθυνση πρέπει να στείλω το δέμα με την επιστροφή;

Οι επιστροφές πρέπει να αποστέλλονται στην ακόλουθη διεύθυνση:

CzechLogistic – BOLF
Ul. 26 october 150 (Econt DEPO)
54453 Thessaloniki
PL37 1140 1850 0000 2925 9200 1002

Ποια προϊόντα δεν επιστρέφονται;

Τα προϊόντα με σημάδια χρήσης δεν είναι επιλέξιμα για επιστροφή. Επιπλέον, για να επιστρέψουν τα προϊόντα, πρέπει να έχουν όλες τις ετικέτες. Σας ενημερώνουμε επίσης ότι δεν είναι δυνατή η επιστροφή ή η αντικατάσταση προστατευτικών μάσκων σύμφωνα με το άρθρο 38 παράγραφος 5 του νόμου για τα δικαιώματα των καταναλωτών (προϊόν προσωπικής φροντίδας).

Ποιος αναλαμβάνει το κόστος του πακέτου επιστροφής;

Τα προϊόντα με σημάδια χρήσης δεν είναι επιλέξιμα για επιστροφή. Επιπλέον, για να επιστρέψουν τα προϊόντα, πρέπει να έχουν όλες τις ετικέτες. Σας ενημερώνουμε επίσης ότι δεν είναι δυνατή η επιστροφή ή η αντικατάσταση προστατευτικών μάσκων σύμφωνα με το άρθρο 38 παράγραφος 5 του νόμου για τα δικαιώματα των καταναλωτών (προϊόν προσωπικής φροντίδας).

pixel